Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen esetekben hívhatom az önök cégét?

Cégünk elsősorban biológiai jellegű problémákra szakosodott, ennek megfelelően elsősorban az egészségügyi szempontból káros élőlények kártételének megszüntetésével (pl. fertőtlenítés, rovarirtás, rágcsálóirtás), valamint a minél hatékonyabb védekezés kidolgozásában (pl. HACCP és infekciókontroll) és az ennek keretében megvalósítandó feladatok kivitelezésében (pl. preventív kezelések, monitoring-rendszerek kiépítése és működtetése) nyújt szakszerű segítséget.

Mit tegyek, ha kártevőt találtam a lakásomban/munkahelyemen?

Honlapunk TUDÁSTÁR menüjében részletes információkat talál az egyes kártevőkről, de munkatársaink is szívesen adnak felvilágosítást Önnek. Keressen minket bizalommal a +36 30 872 7777 telefonszámon vagy küldjön nekünk üzenetet! Örömmel állunk rendelkezésére bármilyen egészségügyi kártevő megjelenése esetén gyors, rugalmas és diszkrét szolgáltatásainkkal az Ön biztonságáért és nyugalmáért!

Milyen gyorsan kezdik meg a probléma elhárítását?

Számunkra az Önök biztonsága és nyugalma a legfontosabb, így a probléma elhárítását  akár 24 órán belül* megkezdjük (*Részletekért keresse munkatársainkat!)

Emberi szervezetre, háziállatra ártalmasak-e az önök által használt vegyszerek?

Munkatársaink kizárólag szakhatósági engedéllyel rendelkező, biztonságos vegyszereket használnak, ennek megfelelően a biztonsági előírások betartása mellett a felhasznált irtószereknek emberre és melegvérű szervezetekre semmiféle káros hatása nem lehet.

Lesz-e valamilyen szaga illetve nyoma a kijuttatott vegyszernek?

Az általunk felhasznált vegyszereknek anyagkárosító hatása nincs, továbbá alig érezhető szaggal rendelkeznek, amitől egy alapos szellőztetést követően gyorsan megszabadulhat. Természetesen, mint minden esetben, itt is elmondható, hogy a szagok iránti érzékenység meglehetősen egyénfüggő és teljesen szagtalan permetszerek sem léteznek, hiszen még a csapvíznek is van szaga. Gyakorlatilag szagtalan technológia a mérgezett csalétkek alkalmazása, ami rovarirtás esetén a gélkészítmények, rágcsálóirtás esetén pedig a jellemzően zárt, műanyag szerelvényekben kihelyezett extrudátumok és paraffinos kockák jelentik.

Kártevőirtás után marad-e piszok vagy szemét az ingatlanomban, sérül-e az ingatlanom?

Munkatársaink a tevékenységük során keletkezett hulladékot és szennyeződést eltakarítják, és gondoskodnak arról, hogy semmi se sérüljön a munkavégzésük során. Minden esetben lábzsákot alkalmaznak, így kívülről sem visznek be szennyeződést.

A vásárlóim vagy a szomszédjaim tudni fogják-e, hogy milyen munkát végeztek nálam?

Munkatársaink minden esetben diszkréten érkeznek, ennek megfelelően sem a gépjárművön, sem a ruházatukon nincs utalás a munkavégzés jellegére. A munkavégzéshez szükséges eszközöket (pl. a permetezőgépet) a lehetőségekhez képest zárt táskában szállítjuk a helyszínre. Megkereséseiket diszkréten kezeljük, arról harmadik felet előzetes hozzájárulás nélkül nem tájékoztatunk.

Milyen végzettséggel rendelkeznek a munkatársaik?

Cégünk munkatársai az összes általunk hirdetett tevékenység elvégzéséhez szükséges végzettséggel rendelkeznek, illetve cégünk is rendelkezik a szükséges hatósági engedélyekkel. Munkatársaink többek között egészségügyi gázmester, egészségügyi kártevőirtó és fertőtlenítő szakképzettségekkel rendelkező szakemberek.

Hogyan kell előkészülnöm a megrendelt szolgáltatáshoz?

Munkatársaink megkeresés esetén részletes tájékoztatást adnak a megrendelés és a munkavégzés menetéről is. Részletes leírást a SZOLGÁLTATÁSAINK menüben olvashatnak az adott szolgáltatást megnyitva. Az egészségügyi kártevőirtás és a fertőtlenítés előfeltétele ugyanakkor minden esetben a tiszta és rendezett környezet. Komplex szolgáltatásaink révén a takarításban és a szükséges előkészületekben is állunk szíves rendelkezésére.

Az üzletem/irodám/vállalkozásom nyitva maradhat-e a munkavégzés idejére?

Amennyiben az Önök által megrendelt munkavégzést a hatályos jogszabályok lehetővé teszik, természetesen ennek nincsen gyakorlati akadálya. Lehetőség van azonban arra is, hogy nyitvatartási időn kívül végezzük el a munkát. További információkért keressen minket bizalommal!

A kezelés után mennyi idő után tűnnek el a kártevők?

A válasz erősen függ attól, hogy milyen kártevővel állunk szemben, de az eredményt befolyásolja a fertőzöttség mértéke valamint a visszafertőződést lehetővé tevő körülmények is. Egy viszonylag kezdeti ártalom jellemzően 1-2 héten belül megszüntethető, de például a rovarok petéire, petetokjaira a kijuttatott irtószerek teljesen hatástalanok, így az ezekből kikelő fiatal egyedek elpusztítása a legeredményesebben egy második, ismétlő kezeléssel valósítható meg.

Az árak változhatnak-e a helyszínen?

Az ártáblázatban feltüntetett árak tájékoztató jellegűek és azt a célt szolgálják, hogy az érdeklődők tisztában legyenek az egyes szolgáltatások hozzávetőleges díjtételeivel. A telefonban adott árajánlat szintén tájékoztató jellegű; pontos árajánlatot ennek megfelelően kizárólag a helyszíni felmérés után tudnak adni szakembereink. A megajánlott ár jellemzően akkor változik, ha a megbeszélt terület nagysága, vagy a fertőzöttség mértéke eltér a megadottól, de például ágyi poloskairtás esetén a galériák valamint a megbeszéltnél több bútor és a zsúfoltság is növelheti az árat. Amennyiben biztosra akar menni, kérjen tőlünk személyre szabott árajánlatot illetve kössön velük szerződést, amely alapján szolgáltatásainkat előre megadott fix árakon biztosítjuk.

Mennyi garanciát vállalnak a kártevőirtásra?

Cégünk három hónap (90 nap) munkagaranciát vállal a legtöbb eseti megrendelésre, de bizonyos kártevők (pl. ágyi poloska, csótány) esetében a teljes mentesség eléréséhez két irtás szükséges. Nagymértékű fertőzöttség esetén szintén szükségessé válhat egy második, ismétlő irtás, amiről a helyszínre kiérkező szakember tájékoztatja önt a felmérést követően.

Mit jelent a "munkagarancia" kifejezés?

A munkatársaink által elvégzett munka minőségéért cégünk minden esetben kezességet vállal. Ennek megfelelően a szakembereink által elvégzett kezelésekre néhány kivételtől eltekintve (lásd. a SZOLGÁLTATÁSAINK menüben leírtakat) már az első alkalom után három hónap munkagaranciát vállalunk, ami azt jelenti, hogy garanciális probléma esetén a kezelést követő három hónapig (90 napig) az ismételt kezelés (indokolt esetben) önnek teljesen ingyenes, csupán a kiszállási díjat kell a helyszínen készpénzben térítenie. A garanciális kezelés igényléséhez nem kell mást tennie, mint a munkatársunk által kiállított és aláírt munkalap sorszámát ügyintézőnknek bediktálni. Ezt követően már csak a munkatársunk érkezését kell várnia a megbeszélt idősávban.

KERESSEN MINKET, VAGY KÉRJEN VISSZAHÍVÁST!

Amennyiben visszahívást szeretne kérni, az alábbi táblázatot hiánytalanul kitöltve küldje el részünkre és mi 24 órán belül felvesszük önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámán. Csak akkor tudja elküldeni az adatokat, ha minden mezőt kitöltött valamint kiválasztott egy szolgáltatást.